Nog 5 nachtjes!

Jaaa het is bijna zover, nog 5 nachtjes en dan gaan de backpacks op de rug en vertrekken Tim en ik dan echt.
Gister een super gezellig afscheidsfeestje gehad, bedankt allemaal!
Helaas zorgde de kou voor wat afmeldingen;een niet-startende auto, een slippende-inge-diedaaromtochlievernietmeerreed en een opdemonteurwachtende-valerie.
Maar gelukkig was het nogdrukgenoeg omhet lekker warm tekrijgenbinnen, wat te zien was aan de beslagen ramen en brillen.

Gister kreeg ik veel vragen over het waar, wanneer, wat en hoe lang. Nu kreeg ikvan Ingrid de tip om het maar eens op papier te zetten, zodat ze als ze zich afvraagt waar ik op dat moment uithang zedat hier kan bekijken (enlekker jaloers kan worden!)

Dus; wat ga ik nu eigenlijk precies wanneer doen?

10 februari, 10.25
Vliegen van Dusseldorf naar Moskou

10 februari - 13 februari
Moskou

13-17 februari
In de trein (dat is lang he!)

17-18 februari
Irkutsk (héél koud), hier gaan we op de hondenslee

18-20 februari
In de trein

20-23 februari
Mongolie! We slapen 2 nachten bij een Mongoolse famillie, in de gertent. Daar gaan we ook
3 uur paardrijden (en ik ben benieuwd hoe leuk dat is met een temperatuur van -20...)
Na 2 nachten gaan we terug naar de hoofdstad, Ulan Bator, daar slapen we nog één nachtje.

23-24 februari
In de trein

24-29 februari
Beijing! Hier blijven we 5 nachten en kunnen we mooi de stad gaan bekijken. Wat precies dat gaan we onderweg bedenken.Maar naar de ChineseMuur isnatuurlijk een must.

29-1 maart
We vliegen van Beijing naar Kathmandu. Helaas hebben we in een Chinees stadje een overstap en moeten we zo'n 12 uur wachten op het volgende vliegtuig.

1 maart - 10 maart
Kathmandu! Eindelijk in Nepal, waar ik de komende maanden zal vertoeven. Ik ben erg benieuwd hoe ik deze drukke, vieze, stinkende en chaotische (maar vast ook erg mooie) stad ga ervaren. Tim blijft tot ongeveer 10 maart bij mij (geloof ik)

10 maart - 31 maart
What to do.. that's the question. Ik ga voor deze periode geen plannen maken, en zie daar waar ik dan zin in heb. Een mooie (kleine) trekking, of een rondreis te paard, het kan allemaal. Hopelijk kan ik dan ook al wat mensen zien die ook vrijwilligerswerk aan het doen zijn of gaan doen.

31 maart - 17 juni
Vrijwilligerswerk! Eerst een 10daagse introductie/kennismakingsperiode, en daarna naar een vaste plek waar ik de kindjes mijn beste engels ga bijbrengen. En vooral veel plezier met ze wil gaan maken.

17 juni - 8 juli
Yeah! De dag dat ik naar Delhi vlieg, en dus Tim weer ontmoet.
Samen met Tim gaan we de laatste weken noord India bekijken.
8 juli stappen we weer op het vliegtuig en vliegen we naar Schiphol, waar jullie
natuurlijk allemaal op ons staan te wachten! (vluchtgegevens volgen nog ;))

Dat is het dan... veel he! Een heel avontuur dacht ik zo. Ik vind het wel ontzettend spannend maar op dit moment heb ik er vooral heel veel zin in.

Wil je een beetje op de hoogte blijven? Ik ga proberen een blog bij te houden. Ik zal ook mijn best doen er geen mega lange verhalen van te maken, maar mocht dit niet lukken en je hebt geen geduld om lang te lezen; ik ga ook foto's posten, dan kan je die in ieder geval bekijken ;)
Als je je e-mailadres op deze site invult, dan komen de blogs vanzelf in je mailbox!

Doeggg!

Reacties

Reacties

Martine

geniet er van Lot! En ook voor Tim natuurlijk. We gaan je site volgen en hopen op mooie verhalen.

Nirina

Jeej de blog! Leukleuk! Echt jammer dat ik er gister niet was (de auto startte vanochtend dus gewoon wel......)! Succes met de laatste voorbereidinkjes, en als je in Utrecht bent en even niks te doen hebt bel je maar, kun je nog even bij Dolly op de thee:) xxxx

mariëlle

En ik wil wél hele lange verhalen ontvangen hoor! ;-)

Froukje

Lieve Lotte,
Heel veel plezier voor jullie allebei! Geniet ervan!
Kus

Martijn en Manon

Hey Lotte en Tim,

we willen jullie allebei heel veel plezier wensen op deze bijzondere reis. Wij gaan je zeker volgen Lotte. Hele goede reis en vooral lekker genieten!

Liefs van ons xxx

Karlijn

Wat een geweldige reis zeg. Heel veel plezier en geniet er ontzettend van!! xxx

lotte

thanks allemaal!
@ froukje en karlijn, wanneer is jullie reis afgelopen? Heb jullie site ook geregeld bekeken en dat klonk ook errug leuk!

Jessica

Heee Lot, leuk zeg! En ook leuke foto's van je feestje! Heeft Tim eigenlijk ook zo'n site? Of is deze een beetje voor jullie allebei bedoeld. Hele dikke kus!! En tot snel, als je terug bent is het hopelijk heerlijk weer en kunnen we weer lekker met zijn allen genieten van elkaar en de zon! En een drankje;)

Andy

Nog maar 1 nachtje!!! Ik ga je op de voet volgen. Geweldig deze reis en al wat je gaat beleven en zien.
Liefs Andy

lotte

@jes; tim gaat n eigen site bijhouden. Weet alleen de site nog niet! Ik zal m in een volgend verhaaltje er bij zetten :)

TANTE GERDA

Hoi Lotte & Tim
Heel veel succes met deze grote reis
Heel leuk dat we op de hoogte kunnen blijven met deze site GR uit Bladel;

TANTE GERDA

Hoi Lotte & Tim
Heel veel succes en plezier met deze grote reis
Heel leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven met deze site Gr Gerda

Martine

Mooie foto's al hoor, wat een verschil met onze reizen destijds, toen hoorde onze fam. pas na weken iets!
Wij beginnen aan het Carnaval en jullie aan het treinreizen! Super. groetjes

Cary

Hoi Tim en Lotte. Van Andy jullie gegevens doorgekregen. Ik ga jullie ook volgen. Een hele fijne tijd samen, maar ook de tijd als jullie afzonderlijk reizen.

Cary (zus van Andy)

jan.barel@planet.nl

Hallo Lotte, je hebt al een avontuurlijke reis achter de rug. Een boeiend reisschema staat je nog te wachten.
Gisteren was je vader bij mij. Er was iets met m'n computer. Ik volg je belevenissen op de voet.

paul, lars ,ralf en ad den otter

Hoi Lotte en Tim jullie zijn nu bijna 2 maanden onderweg wat een belevenis en wat een leuke verhalen . Geniet ervan want dit is iets wat je nooit meer vergeet. Groetjes uit Middelbeers

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!