I'm coming Home!!

Om maar met de deur in huis te vallen; over zo'n 18 uur ben ik thuis! Erg fijn om weer naar huis te gaan, maar helaas een week eerder dan verwacht. Gister kregen we te horen dat Tims opa is overleden, reden om onze reis een weekje te verkorten en naar huis te gaan. Uiteraard niet zonder nog een laatste blog met mijn ervaringen van India.

Conclusie van India: VIEHIESS!!
Dat was iig de conclusie van de eerste paar dagen... Wat is Delhi een vieze stad, en een temperatuur van 40 graden maakt de geur er niet beter op. Je loopt echt tegen een muur van warmte op als je naar buiten gaat, bizar om mee te maken. Verder liggen er overal vieze zwerfhonden en enorm arme mensen en kinderen.... Best heftig om te zien en dit viel me soms best zwaar. Zeker in de hitte kan je dat soort dingen moeilijker hebben.
Tim en ik waste 's middags onze kleren onder de douche en als we weer naar buiten gingen deden we natte kleren aan, die een beetje verkoeling gaven maar na een kwartiertje ook weer kurkdroog waren... Oftewel; veel in de airco-kamer vertoeven en snel naar een andere stad!

Helaas nog even in de hitte want we wilden niet door India rezien zonder de Taj Mahal te zien. Deze is echt enorm mooi!!!!! Dit had ik zeker niet willen missen en was al de hitte en het reizen waard..
Dat reizen was trouwens ook een hele ervaring.. Met 40 graden in een trein die megavol zit, waar overal mensen liggen en zitten en slapen op de bagagerekken.. Gelukkig wel gemerkt hoe lief indiers kunnen zijn. Een man gebaarde naar een andere man dat hij op moest staan om mij een plaats te geven, en zelf schoof hij op zodat Tim ook kon zitten. Alsnog zaten we met z'n 7en op een bank voor 4 personen.. wat niet heel comfortabel was.

Verder zijn we snel naar het Noorden getrokken, waar het zo'n 25/30 graden is overdag, prima vertoeven dus! Lekker in de bergen zijn, wandelen, dorpjes bekijken en vooral lekker genieten. Met als hoogtepuntje het PARAGLIDEN! Wie had dat van mij verwacht??? Echt enorm leuk om in de lucht in een lekker stoeltje te hangen. Daarna naar Mc Leod Ganj, waar de Dalai Lama woont. Lekker tussen de monnikjes, en zelfs een glimp opgevangen van de Dalai Lama! Wat een hele verrassing was, aangezien wij hadden gehoord dat ie in Duitsland zou zitten..

Nu dus weer terug in Delhi, om weer naar Nederland te gaan. Dankzij een hele lieve vader van Tim hebben we een directe vlucht. Vanavond vliegen we om 0:50, deze tijd, dan komen we morgenvroeg om 5:45 Nederlandse tijd aan.

Bedankt iedereen voor het volgen van mijn blog en de leuke reacties, ik heb er enorm om gelachen. En; TOT SNEL!!!!!

Reacties

Reacties

Florian

Leuk verhaal! Wel jammer dat je zo vroeg terug komt.. Maar des te leuker misschien voor ons :)

Pauke

He Lot,
Prachtig om zo al je verhalen te lezen :)
Erg leuk!
Morgen kom je dus weer thuis, gelukkig is het hier nu ook eindelijk redelijk weer :)

Een goede reis en hopelijk spreek ik je snel :)

Groetjes Pauke

Eline

Dat zal wel weer even een hele andere wereld zijn! Welkom terug in ieder geval. Ik hoop snel meer van jullie reis te horen.

groetjes, Eline

Jan Barel

Lotte, jammer dat dat dit je laatste verhaal en je laatste foto's zijn. Ik heb ze allemaal gevolgd. Je bent inmiddels al terug. Hopelijk sound en safe.

Ik kijk inmiddels al weer uit naar je volgende reis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!